Cum se livrează?

Cum se livrează produsele cumparate?

Livrarea produselor se realizeazăoriunde pe teritoriul României.
Produsele comandate de tine prin site-ul nostru sunt livrate prin firma de curierat rapid X Curier (in viitorul apropiat si Fan Courier si Urgent Cargus)

Când ajunge?

Daca produsul estein stoc  magazin, comanda ta ajunge la tine în maximum 48 de ore din momentul confirmării telefonice.
Daca produsul este in stoc furnizor, comanda va ajunge la tin in maxim 4 zile lucratoare din momentul confirmarii telefonice.
Daca produsul nu este in stoc furnizor, veti fi anuntat in cate zile poate fi livrat.

Reține:
Livrarea comenzilor achitate prin card bancar se va face după confirmarea plății de către sistemul bancar.
Livrarea comenzilor achitate prin transfer bancar se va realiza în următoarea zi lucrătoare după încasarea banilor.
În cazul în care comanda ta este făcută până în ora 12:00, livrarea comenzii va fi făcută prin X Curier și va ajunge la tine în următoarea zi lucrătoare.
În cazul în care comanda se face după ora 12:00, livrarea acesteia se va face în a doua zi lucrătoare după înregistrarea comenzii.
In cazul in care apar diverse probleme care tin de firma de curierat, si livrarea va intarzia mai mult de 48 de ore, clientul va fi contactat de catre un operator uneltedegradina.ro.

Cât mă costă?

 Nu exista comanda minima, puteti comanda in orice cantitate si de orice valoare.
 Costul transportului este GRATUIT oriunde în România pentru comenzile ce depășesc suma de 500 Lei.  
 În caz contrar, costul transportului este:

Pentru primul kg- 11 lei (tva inclus). Pentru fiecare kg suplimentar, 0.9 lei (tva inclus).

Exemplu - daca un produs cantareste 5  kg costul de transport va fi (primul kg =11 lei) + (4 Kg= 4 x 0.9 Leu) adica 11+3.6=14.6 Lei (Tva Inclus).

COSTUL LIVRARII NU DEPINDE DE LOCALITATEA SAU ADRESA DE LIVRARE CI DOAR DE GREUTATEA PRODUSULUI. INDIFERENT DE LOCALITATEA DE LIVRARE (SAT, COMUNA. ORAS) COSTUL DE LIVRARE ESTE ACELASI.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Produsele se livreaza pana la dvs acasa, la usa, in curte sau in locatia unde doriti sa le primiti. Doar daca drumul pana la dvs acasa nu permite accesul cu masina va trebui sa mergeti dvs sa le ridicati de la cea mai apropiata unitate a curierului.

Cui și cum plătesc?

Produsele comandate se plătesc direct agentului de curierat, în momentul livrării lor
 
În cazul puţin probabil ale unor probleme privind conţinutul unor colete, aceste menţiuni se vor semnala în momentul livrării refuzându-se primirea şi plata coletului. După semnarea de primire, orice alte reclamaţii ulterioare, în legătură ce acest aspect, vor fi nule. Pentru orice alte nelămuriri privind întârzierea coletelor, ne poți suna la numărul de telefon (+04) 0728.027.200 sau ne poți trimite un email la comenzi@uneltedegradina.ro