Meniu
Coșul tău

Condiţii de returnare

In orice situatie, Clientul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris uneltedegradina.ro pe adresa office@uneltedegradina.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. 

Daca in decurs de 14 zile calendaristice, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti si veti primi banii inapoi in cont in maxim 48 de ore lucratoare de la receptia si verificarea produsului. Va rugam sa faceti cerere pe mail la adresa office@uneltedegradina.ro pt returnarea banilor indicand numarul comenzii si numarul de telefon lasat in comanda.

Produsul trebuie returnat la adresa indicata de operatorii UnelteDeGradina.ro in urma comunicarii pe adresa office@uneltedegradina.ro conform procedurii de retur ce va fi descrisa in continuare.

Nu initiati dvs returul trimitand curierul cu produsul la o adresa pe care o gasiti pe site sau in alta parte deoarece coletul nu va fi primit si se va intoarce la dvs cu costurile aferente transportului.

Produsul se trimite obligatoriu nefolosit (produse cu motor termic alimentate cu combustibil, sau mulgatori, tancuri de racire sau separatoare de grasimi), fara zgarieturi, deformari mecanice, vopsea sarita, fara nici o urma de deteriorare sau modificare a starii  sale initiale. Daca produsul, accesoriile sau consumabilele cu care acesta a fost livrat prezinta zgarieturi, deformari mecanice, vopsea sarita sau deteriorari, atunci nu se accepta returul si produsul impreuna cu totate accesoriile si consumabilele va fi returnat la client pe cheltuiala acestuia.

Aceleasi conditii obligatorii de mai sus ce se aplica produsului pentru acceptare retur se vor aplica si accesoriilor si consumabilelor cu care acesta a fost livrat.

Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost folosite, produse in care se pun consumabile sau produse care prin folosirea lor nu se mai pot comercializa ca si produse noi (mulgatori, separatoare de unt si grasimi) care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei, daca motivul returului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare, nerespectarea caracteristicilor tehnice, sau poza necorespunzatoare cu produsul prezentate in pagina de produs.  Returul  nu se accepta in acest caz deoarece  prin  folosire produsele mentionate mai sus  vor  prezenta deformari mecanice (zgarieturi, urme de strangere a  surubururilor samd.)  care  nu se  pot remedia  si  astfel produsul nu mai poate fi refacut ca si produs nou.

Daca produsul a fost folosit si nu functioneaza de la inceput si doriti returnarea lui asta nu se poate face dacat daca mergeti la un service autorizat unde se va constata daca produsul a fost utilizat sau pornit corespunzator si nu prezinta deteriorari mecanice.

Daca poza din pagina de produs a unui produs, sai produsul nu corespunde cu produsul primit sau cu descrierea din pagina de produ, produsul nu se foloseste de catre client ci se solicita accept de folosire de la reprezentantii uneltedegradina.ro pe mail. Daca Clientul foloseste produsul si ulterior doreste sa il returneze pentru motiv de necorespondenta intre poza si produs nu se acepta retur.

Pozele au caracter informativ si pot sa difere uneori fata de produsul primit de catre client. Intotdeauna daca produsul primit difera fata de poza din site se mentioneaza catre operatorii UnelteDeGradina.ro aceasta neconcordanta si se confirma cu acestia folisirea produsului sau returnarea acestuia fara sa fie folosit.

Produsele din categoria piese de schimb, consumabile si accesorii nu se returneaza daca acestea corespund cu imaginea si cu descrierea din pagina produsului.

Nu se pot returna accesorii si consumabile desfacute din cutiile originale sau folosite.

Informarea privind renuntarea se face numai in scris la office@uneltedegradina.ro. Returnarea produselor primite in stare perfecta de functionare se face pe cheltuiala UnelteDeGradina.roUnelteDeGradina va inapoia contravaloarea produselor returnate in conditii perfecte - in cel mult 30 zile calendaristice de la data receptionarii produsului si a informarii in scris privind renuntarea la produs.  

Suma se va rambursa in contul persoanei fizice sau juridice care a facut comanda si a platit contravaloarea produselor. In mesajul de renuntare la produs se va trece obligatoriu contul bancar in care se va face returul banilor si titularul contului.

Daca produsul primit nu corespunde cu poza sau descrierea costul returului va fi achitat de UnelteDeGradina.ro, dar daca produsul corespunde si clientul solicitare retur atunci clientul va plati contravaloarea returului.

Returul banilor se face numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se va face retur in numerar.

Se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs sau de procesare card daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier, sau s-a platit cu cardul)  daca  motivul  returnarii  nu ni se datoreaza (exemple de situatii in care cauza returului este din vina noastra - produs deteriorat, documentare gresita, poza gresita, produs  trimis eronat  diferit fata  de ce  a  comandat clientul), cu conditia ca produsul daca a fost livrat eronat (in sensul de alt produs decat cel comandat) sa nu fie folosit, deteriorat, cu urme de folosire ce nu pot fi inalturate astfel incat produsul sa se revanda ca produs nou.

Returul banilor se face in maxim 2-3 zile lucratoare conform legii numai in cont bancar, dupa ce am primit si verificat produsele in cazul returului. Nu se trimit banii retur cash sau prin curier sau prin alt mijloc de transfer decat prin transfer electronic in cont bancar.

Banii se vor returna numai dupa ce produsul a fost primit de reprezentantii UnelteDeGradina in locatiile UnelteDeGradina.ro si a fost verificat privind distrugeri, deteriorari mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi, vopsea sarita, vopsea zgariata, suruburi lipsa sau alte accesorii de montaj zgariate, indoite sau lipsa sau zgarieturi ale materialelor care intra in componenta produselor indiferent de natura lor si  ale  accesoriilor  si  consumabilelor  cu  care acest produs a fost livrat. 

Daca produsul, consumabilele sau accesoriile acestuia prezinta distrugeri sau deteriorari mentionate la paragraful anterior nu se accepta returul.

Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice UnelteDeGradina.ro isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca  clientul produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.

Pentru a returna produsul consultati sectiunea aferenta returului din contul dvs de client. Pentru a putea accesa contul de client trebuie sa fiti logat cu user si parola cu care v-ati logat la realizarea comenzilor, sau cu contul de facebook sau google daca v-ati logat cu unul dintre acestea.

Veti avea clar toti pasii ce trebuie parcursi pentru a returna un produs eligibil pentru retur.

Daca nu aveti cont sau nu va aduceti aminte adresa de mail sau parola cu care ati initiat contul trimiteti mail la office@uneltedegradina.ro cu titlul RETUR urmat de Numele Dvs si nr comanda sau telefon mobil din comanda. In campul mail-ului precizati produsul la care vreti sa renuntati si care sunt motivele.

In situatia in care produsul este returnat de client pe motive ce nu tin de caracteristicile tehnice mentionate gresit pe pagina produsului, deteriorari ale produsului in cursul transportului sau inconformitati dovedite si acceptate de UnelteDeGradina.ro, la returul banilor catre client se retin taxele de transport mentionate in clar pe factura transmisa catre client.

Daca primesti Produsul lovit/deteriorat 

In situatia in care la desfacerea coletului ai observat ca produsul este deteriorat sau lovit dar cutia si ambalajul nu au fost deteriorate te rugam sa ne transmiti pe adresa office@uneltedegradina.ro poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore lucratoare departamentul Customer Suport UnelteDeGradina va prelua si rezolva problema. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de UnelteDeGradina.ro

In situatia in care la predarea produsului de catre Curier coletul presupune urme de deteriorare va recomandam sa nu primiti coletul si sa nu semnati pe AWB. Semnarea AWB-ului presupune ca produsul este intact fara sa fie deteriorat si va asumati responsabilitatea pentru integritatea coletului fata de curier

(D.O.A. - dead on arrival):

  • Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre UnelteDeGradina.ro in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;
  • Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre UnelteDeGradina.ro;
  • Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore lucratoare, produsele fac obiectul garantiei.

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila UnelteDeGradina.ro colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original daca sunt produse perisabile descrise mai jos, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). 

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu reprezentantii uneltedegradina.ro).

Conform art 10 lit. c din O.G. 130/2000 UnelteDeGradina.ro. isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse vegetale, material saditor, butasi, bulbi, pesticide, ingrasaminte ce au fost desfacute din ambalajul original. 

Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur (daca produsul este sau nu returnabil). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Cum returnez produsele?

Oferim politica de retur gratuita pentru toate produsele comercializate de uneltedegradina.ro. Semnaleaza la office@uneltedegradina.ro sau la telefon 0771.664.759 intentia de retur si motivul returului iar departamentul Customer Suport in max 24 ore lucratoare te va contacta pentru informatii suplimentare.

Mai intai se trimite produsul si abia apoi un maximum 30 zile se face returul banilor. Returul se face obligatoriu numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se face returul baniloc in numerar. 

Solicitarea de retur trebuie facuta conform procedurii urmatoare:

In situatia in care dupa ce primiti produsul doriti sa il returnati, trebuie sa consultati sectiunea din contul dvs de client pe uneltedegradina.ro aferenta returului aici.